Re: Codegen 300W morderca!

Autor: Krzysztof (amron_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 10:50:06 MET DST

Sorry, ale nie do konca jest tak jak piszesz. Z tego co napisales
wynika, ze zajmujesz sie konserwacja tego sprzetu. Musisz wiec
wiedziec, ze kazdy producent broni sie przed tego typu zarzutami
drobnymi uwagami tyczacymi sie jego produktu. Gdy dokladnie wczytasz
sie w specyfikacje np. zasilacza to pewnie odnajdziesz gdzies drobnym
drukiem zapisane uwagi odnosnie eksploatacji sprzetu. I tu producent
pisze, iz np. w/w zasilacz ma przewidziany i gwarantowany czas
poprawnej pracy np. 18 miesiecy i nastepnie powinien zostac wymieniony
lub producent nie gwarantuje jego bezawaryjnosci ani wynikajacych z
tego problemow. Inna sprawa, ze u nas w kraju nie ma takiej tradycji i
sprzet jest eksploatowany do konca jego dni.
Podobna sprawa z ochrona przepieciowa czy generalnie sprawami
zasilania zewnetrznego. Tutaj rowniez producenta to nie interesuje. On
podaje swoje wymagania dla swojego urzadzenia i ty albo je akceptujesz
albo nie. Tak samo jest ze sprzetem RTV i AGD. Mozna tylko samemu o to
zadbac albo walczych z zakladem energetycznym (z doswiadczenia wiem,
ze taka walka moze zakonczyc sie sukcesem i zwrotem poniesionych
kosztow zwiazanych z naprawa sprzetu).
Istnieje jeszcze jedna mozliwosc: zakup sprzetu z najwyzszej polki.

pozd.