Re: Amd XP 2600+

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 23:59:58 MET DST

> Nie będę się kłócił bo nie znam Twojej płyty, ale wątpię
> żeby była możliwość niezależnego ustawienia AGP na 100MHz (bo i tak nic
> by to nie dało - vide różnice AGPx4 i AGPx8).

Chyba nie znasz, ja nigdy nie widzialem plyty na nForce2 bez regulacji AGP.
Masz zakres regulacji od 50 do 100MHz. Jak narazie to roznica jest
zauwazalna przy restarcie kompa. Kiedy mialem karte na 66 MHz to mialem
czarny ekran, przy testach pamieci, karta nie zdazala wysylac sygnalu do
monitora. Jak mam na 83 to przy inicjalizacji karty, odrazu wlancza mi sie
monitor, chociaz to pewnie nie istotne ;)