Re: PRoblem z PC

Autor: bolo (bolo_at_polska.irc.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 23:49:58 MET DST

Użytkownik "Marcin" <marcell21_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Czy myślisz o czym ja myślę? ;))))))))))
> ......Codegen i sznureczek spalonych podzespołów........
> pozdr
> Marcin
> p.s. kupuję Chiefteca ;)))))

chyba wymienie swojego codegena :)) co prawda od kiedy stwierdzilem ze w
firmie nie jest potrzebny ups czuje sie bezpieczniej, ale widzialem juz
kilka sznureczkow i wiem ze nie znasz dnia ani godziny
rekordem swiata bylo jak mi sie komp spali w "rece" nie chcial zastartowac
zaczalem wylacznie kabelkow zeby go rozkrecic i w momencie jak poruszylem
kabel od karty sieciowej zrobil puch blysk skrzek i wszystko poszlo lacznie
z karta sieciowa modemem i flopem (przezyl oczywiscie tylko procek i pamieci
(ale te sa na przetwornikach jak wiadomo)
grrrr az strach myslec

bolo