Re: Amd XP 2600+

Autor: Nedd Ludd (nedd_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Jun 2003 - 01:01:39 MET DST

U mnie na MSI K7N2 radek chodzi na agp 75Mhz w grach 3d troche szybciej mi
chodzi. Nie jest to duża rózniaca ale jest. Można ustawić nawet wiecej i
karta wytrzymuje ;-)
Ustawienie predkosci agp w nforce jest niezalezne od predkosci fsb- zeby to
bylo jasne. to samo dotyczy PCI - mozna nawet je zablokowac na 33 i koniec
;-)
Właśnie dzieki takim możliwościom ten chipset pokochali ludziska do O/C !
Ja mam Antka 1.7 Xp na fsb 197 Mhz mnożnik 11 co daje 2167 Mhz - czyli -
patrząc na predkość - Antka 2800+ XP- ale szybszego z powodu fsb ;-)
pozdrawiam
Nedd Ludd