Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 20:18:40 MET DST

Użytkownik "Peterphk" <peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bd1umk$lg0$1_at_absinth.dialog.net.pl...
[...]
po kazdej stronie sa poszkodowani ... nie
> tylko po stronie klientow:))

Zgadza się, ale gdy płacisz to wymagasz.

> Ja wiem jak to jest czekac na cos z serwisu bo wiele razy reklamowalem
rozne
> towary. Moj rekord to ponad 3 miesiace.

O! To jesteś "lepszy" ode mnie:-)

 Gdyby nie to, ze mialem zapasowa
> czesc to pewnie juz bym podpalil sprzedawcy sklep ...

No właśnie. Za pierwszym razem też miałem. Za drugim jakoś tak za bardzo się
chyba łudziłem...i miałem coraz większą ochote coś komuś zrobić...już
widziałem oczyma wyobraźni siebie z piłą łańcuchową:-)

jak sie pozniej
> okazalo hurtownia po przetrzymaniu dysku 1,5 miesiaca stwierdzila, ze to
nie
> od niej dysk i sprzedawca kupil mi inny, wiekszy za doplata.

To przynajmniej miałeś rekompensatę. Ja, na szczęście, w końcu dostałem
nowego proca. Ale wiem jedno-więcej tam już nie kupię.

--
Pozdrawiam
ArturN