Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: Witiia (KASUJwitiia_at_o2.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 20:47:49 MET DST

> rozne
>

> O! To jesteś "lepszy" ode mnie:-)

Ale nie ode mnie: monitor 15" Nec był w serwisie od listopada do maja!!!!!
Oczywiście w między czasie dostałem monitor zastępczy, ale chciałem mieć w
końcu MÓJ monitor. Listy, maile niepomagały... Pomógł list do Chip'a i ich
interwencja... W przeciągu tygodnia dostarczono mi do domu pocztą kurierską
nowy monitor, ale nie 15" a 17" i do tego płaski!!! To było 3 lata temu -
monitor 15" kosztował mnie wówczas 780zł a 17" którą dostałem kosztowała
wtedy 1450!!!! :)))))

--
// Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
// Witiia