Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 18:45:56 MET DST

Użytkownik "Peterphk" <peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bd1o66$p17$1_at_absinth.dialog.net.pl...

> Nie bzdura ... jak sie kupuje w jakims sklepie trzeba sie zapytac
znajomych
> czy nie ma z nim problemow ... jak ktos tego nie robi pozniej moze miec
> problem ... Tak samo jak idzie sie kupowac samochod to nie patrzy sie
tylko
> na to czy pasuje do koloru torebki tylko na marke i wyposarzenie ...

Bzdura. W Polsce już się tak utarło, że sklepy kupują co tanie, aczkolwiek
niekoniecznie sprawdzone, stabilne, kompatybilne, itp. Najwięcej zwrotów
jest z kupionych całych zestawów bo tam jest największy shit wsadzony. Już
widzę zadowolonego sprzedawcę: "Tak to jest dobre, proszę spojrzeć na tą
niską ceną i ładne opakowanie - towar 1sza klasa". Kity wciskacie na potęgę
i macie żale później, że ludzie później z kompem do serwisu jadą. A później
przez takich konowałów klient kupujący markowy towar również cierpi bo to
"kolejny, który zawraca głowę serwisantowi i domaga się swojego". Ja tam nie
będę miał oporów do użycia ostatecznych środków jak serwis się nie wywiąże
ze swych obowiązków.
pozdr
Marcin