Re: R9100 - kwestia zasilaczy - czy aby nie przesadzona?

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 19:10:43 MET DST


> Bzdura. W Polsce już się tak utarło, że sklepy kupują co tanie, aczkolwiek
> niekoniecznie sprawdzone, stabilne, kompatybilne, itp. Najwięcej zwrotów
> jest z kupionych całych zestawów bo tam jest największy shit wsadzony. Już
> widzę zadowolonego sprzedawcę: "Tak to jest dobre, proszę spojrzeć na tą
> niską ceną i ładne opakowanie - towar 1sza klasa".

Klient kupuje to na co go stac. Sklep kupuje to co kupuje kilent. Komputery
na porzadnych czesciach nie sa tanie i nigdy nie byly. Wystarczy zobaczyc
statystyke jakich komputerow kupuje sie najwiecej i wyjdzie, ze wiekszosc
stanowia klienci ktorzy szukaja czegos takiego:
"Panie ... pokaz mi pan taki tani i dobry komputer ..."
Jezeli handlowiec powie klientowi, ze to za 2500zl to shit to on pojdzie do
sklepu obok i kupi "ten sam shit tylko inaczej zareklamowany".

> Kity wciskacie na potęgę
> i macie żale później, że ludzie później z kompem do serwisu jadą.

Hmmm ... z tego co wiem to serwis nie zajmuje sie sprzedawaniem towarow:)

> A później
> przez takich konowałów klient kupujący markowy towar również cierpi bo to
> "kolejny, który zawraca głowę serwisantowi i domaga się swojego". Ja tam
nie
> będę miał oporów do użycia ostatecznych środków jak serwis się nie wywiąże
> ze swych obowiązków.

Takich ludzi ostatnio mialem kilku:) skonczylo sie na tym, ze gosc chcial
zglosic po 3 tygodniach od przyjecia komputera do serwisu, ze skradziono mu
komputer:))) Naprodukowal sie, powyzywal wszystkich na okolo ... a
wystarczylo poczekac pare dni ...



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:29:55 MET DST