Re: Re[2]: Jakie kryteria musi spelniac komp..........

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 14:15:09 MET DST

Użytkownik "PAWi" <paweljakub_at_tlen.no-spam.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marcin" <marcell21_at_interia.pl> napisał:

> przeciez ustalajac to haslo nie masz nic wspolnego z podnoszeniem sie
> systemu ze stanu hibernacji, bynajmniej tak mi sie wydaje, tu chodzi o
> wlaczenie komputera po normalnym jego wylaczeniu, ale moge sie mylic :>

Są 2 różne czynności w systemie: hibernacja i wstrzymanie systemu. W czasie
pierwszej komp się wyłącza - pozostaje tylko dioda na klawiaturze. Po
włączeniu pulpit jest dokładnie taki sam jak przed hibernacją. Wstrzymanie
systemu polega na wyłączeniu wszytskich procesów i natychmiastowym ich
włączeniu po wpisaniu hasła na klawiaturze lub kliknięciu myszką. Tej
drugiej opcji właśnie nie mam :(((((((
Jeśli włączę hibernację to komp się wyłącza - świeci się tylko dioda na
klawiaturze ale nie mogę pobudzić systemu - tylko włącznik na obudowie ;((
Masz jakiś pomysł??
pozdr
Marcin