Re: Pytanie o czas reakcji matrycy w LCD.....

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 14:06:42 MET DST

In article <bd1f8g$1jm$1_at_atlantis.news.tpi.pl>, Jacek P. wrote:

> Jak to jest z tymi czasami reakcji - będę korzystał dużo z multimediów
> (DVD, DivX, Gry), więc nie chciałbym mieć smużenia. Jaki czas reakcji
> przyjąć za maksimum?

Trzeba obejrzeć monitor i na tej podstawie wybrać odpowiedni. Na parametry w
opisie patrzymy z przymrużeniem oka, bo w rzeczywistości dość często jest
tak, że monitor o znakomitych parametrach (w/g informacji producenta)
okazuje się strasznym kiepem. Nie wiem jak w grach, ale w filmach to tzw.
"smużenie" nie występuje, pod tym względem każdy monitor będzie dobry, byle
miał szerokie kąty i dobre kolory, ale o tym też przekonasz się wyłącznie
osobiście.

Paweł