Pytanie o czas reakcji matrycy w LCD.....

Autor: Jacek P. (jpietrus_at_hoga.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 13:23:31 MET DST

Właśnie, poszukuję ostatnio monitora LCD 17", ale dobrej firmy i w miarę
przystępnej cenie. Pytałem tutaj na grupie o rady, ale nie dostałem żadnej
odpowiedzi - szkoda, że "eksperci" się nie wypowiedzieli, to ułatwiło by mi
wybór. No ale trudno....
Pytanie jest następujące - monitor Belinea 101715 ma podany czas reakcji na
stronie producenta 20/20 (zapalanie/gaszenie), a na stronach sprzedających
te monitory jest 40 ms. Czy to znaczy, że wartości te się dodaje do siebie i
tak liczy się łączny czas reakcji? Monitor, który chcę kupić musi mieć
najwięcej 30 ms reakcji, więc ten musiałbym odrzucić, czy tak?
Jak to jest z tymi czasami reakcji - będę korzystał dużo z multimediów
(DVD, DivX, Gry), więc nie chciałbym mieć smużenia. Jaki czas reakcji
przyjąć za maksimum?
Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak

P.S. Proszę o jakiekolwiek sugestie - nawet jak już było, to przepraszam...