Re: radeon 9100, amd, ak32 problem

Autor: Marcin Wojtczuk (fvfalse_at_hakerzy.zmroku)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 11:40:28 MET DST

plastic claimed:
> poniewaz juz Riva przestala mi wystarczac, postanowilem dokonac zakupu
> lepszej karty. kupilem Radeon 9100 Sapphire 128MB DDR, TV&DVI (128-bit).
> no i czas zaczac zabawe. odinstalowuje Rive

stop :) W jaki sposób ją odinstalowałeś ?

> , wylaczam kompa, wyjmuje
> Rive, wsadzam ATI, restart i ladnie mi wykrywa nowy sprzet. podaje
> sterowniki i wszystko ladnie sie instaluje. robie restart, system sie
> bootuje, dochodzi do XP'eka i normalnie jaja!!! miliony komunikatow w
> stylu: 'Opozniony zapis nie powiodl sie', pisze ze nie moze zapisac np.
> $MFT itd. itp. wyjmuje ATI wsadzam Rive i jest ok.

Wniosek: nie odinstalowałeś Rivy prawidłowo.

> moje pytanie brzmi: jak zainstalowac te cholerna grafike ??? !!!! czy
> moze po raz drugi dostalem w sklepie walnietego 'radzia' ???

Jeśli ma być skutecznie i szybko: reinstalka systemu. Można też czyścić
rejestry i dysk z detonatorów (sterowników nvidii), ale trzebaby przeszukać
archiwum grupy w poszukiwaniu nazwy programu do tego.

--
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]
 FastViper (at) poczta (dot) onet (dot) pl