radeon 9100, amd, ak32 problem

Autor: plastic (plastic.NOSPAM_at_ncnet.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 00:43:44 MET DST

witam

mam cholerny problem z konfiguracja karty graficznej. sytuacja
przedstawia sie nastepujaco:
OS: WinXP Pro
CPU: Athlon 1800+
Mainboard: AK32
RAM: 512 Kingston
grafika stara na PCI: Riva TNT 16MB

poniewaz juz Riva przestala mi wystarczac, postanowilem dokonac zakupu
lepszej karty. kupilem Radeon 9100 Sapphire 128MB DDR, TV&DVI (128-bit).
no i czas zaczac zabawe. odinstalowuje Rive, wylaczam kompa, wyjmuje
Rive, wsadzam ATI, restart i ladnie mi wykrywa nowy sprzet. podaje
sterowniki i wszystko ladnie sie instaluje. robie restart, system sie
bootuje, dochodzi do XP'eka i normalnie jaja!!! miliony komunikatow w
stylu: 'Opozniony zapis nie powiodl sie', pisze ze nie moze zapisac np.
$MFT itd. itp. wyjmuje ATI wsadzam Rive i jest ok. biore karte i wsadzam
do innego kompa z podobna konfiguracja na ktorej juz byla wczesniej
zainstalowana grafika AGP:
OS: WinXP Pro
CPU: Athlon 1800+
Mainboard: brak danych
RAM: 256
grafika stara na AGP: Riva 32MB

i tutaj objawy te same. zanosze do sklepu i mowie co i jak. wymieniaja
grafike przychodze do domu, instaluje i ciagle to samo. zaczynam czytac
grupy dyskusyjne i 'googluje'. w koncu mam najnowsze: DirectX'y,
sterowniki Catalyst, driver'y do plyty glownej, zaktualizowalem BIOS na
plycie glownej, zaladowalem wszystkie mozliwe patche dla AGP AMD i
ciagle to samo.
moje pytanie brzmi: jak zainstalowac te cholerna grafike ??? !!!! czy
moze po raz drugi dostalem w sklepie walnietego 'radzia' ???

z gory dzieki za info !!!
plastic