Re: IBM dysk i problem

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 11:33:51 MET DST

> Mam ferelnego IBM, ktory psuje sie w ten sposob, ze tylko moge uzywac 570
MB z
> 42 GB co ma. Wlozenie do lodowki pomoglo, ze wogole dziala. Czy ktos wie
co
> mozna z nim jeszcze zrobic? Zalezy mi na danych z niego.

Ja proponuje teraz do mikrofalowki:))) Jak komus zalezy na danych to nie
wklada sie dysku do lodowki ... prawdopodobnie uszkodzona jest elektronika
dysku (mozliwe, ze zimne luty). Jezeli masz cos waznego to poszukaj kogos z
identycznym dyskiem i podmien elektronike (najlepiej zeby mial taki sam
firmware).