Re: radeon 9100, amd, ak32 problem

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 01:48:11 MET DST

Dnia Sat, 21 Jun 2003 00:43:44 +0200, plastic
<plastic.NOSPAM_at_ncnet.pl> napisał(a):

>mam cholerny problem z konfiguracja karty graficznej. sytuacja
>przedstawia sie nastepujaco:
>OS: WinXP Pro
>CPU: Athlon 1800+

[...]

>poniewaz juz Riva przestala mi wystarczac

Niemal dokladnie to samo... Meczylem sie dluzsza chwile, nim wreszcie
poszlo mi w ten sposob, ze wskazywalem katalog na plytce dolaczonej do
karty. Mimo dosc duzego doswiadczenia (tak mi sie wydaje... bo
liczonego w dluuugie lata) odnosze wrazenie, ze po prostu plytka
instalacyjna dolaczona do karty nie jest do konca przemyslana.

Po prostu nalezy indywidualnie (bez zadnych domyslnych czy to
windzianych czy tez producenta) instalowac te karte szukajac w
katalogach plytki dolaczonej do karty - recznie. Po prostu. :-)

I powiem na zakonczenie tak: nie zaluje ze sie przesiadlem z RIVA'y
TNT 16MB - roznica az w oczy bije... :-)

--
Adek