Re: Codegen 300W morderca!

Autor: Tomek Głowacki (tomek_at_wywalto_pseinfo.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 00:25:43 MET DST

Sniper wrote:
[cut]
> P.S.
> Prywatnie niestety również pracuję na Codegenie. Kompa rozbudowałem niemalże
> do granic możliwości, a na zasilacz jakoś zawsze "sknerowałem". Chyba w
> końcu do mnie dotarło. Albo wymienię to g***, albo za jakiś czas spotka mnie
> to samo. Myśląc logicznie: "qrcze, muszę być naprawdę skrajnym idiotą, żeby
> ładować kasę w tak drogi sprzęt, a zasilacz zawsze zostawiać na boku".
> Dylemat na najbliższy tydzień: co kupić? Zasilacz Chiefteca? Czy może od
> razu całą obudowę tegoż producenta?

Ja miałem nieco inaczej: dwa Codegeny po prostu zgasły. Nic, zero
smrodu, zero czegokolwiek. Jeden padł od FanMate z Zalmana, drugi sam z
siebie. Od tych Codegenów mam teraz problemy ogólne z kompem, parę
kondensatorów sobie popłynęło (komp działa, uff), wszystko się zrobiło
niestabilne itd..

Pozdrawiam,
Tomek