Re: Epox 8RDA+, zintegrowany dzwiek i kika watpliwosci

Autor: Yarp (yarpen99_at_op.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 14:30:22 MET DST

http://www.implozja.kalisz.pl
>A co o jakości dźwięku
> płynącego z omawianej zintegrowanej dźwiękówki sądzą użytkownicy tego
Epoxa?
> Pytanie to kieruje głównie do grupowiczów, którzy mieli do czynienia
również
> z dźwiękówkami z trochę wyższej półki jak SB Live! or something like that.

Mój znajomy jakiś czas używał SB Audigy, zmienił płytę gł. na 8RDA+ i po
dość krótkim czasie sprzedał SB, bo stwierdził, że nie ma różnicy w jakości
dźwięku. A muszę przyznać, że zawsze poprzeczka u niego jest zawieszona
wysoko. Na głośnikach Creative 5.1 5300 (takie ma) różnice są niesłyszalne.
Sam mam taką płytę i takie głośniki i jestem bardzo zadowolony. Polecam.