Prosze o pomoc przy aktualizacji BIOSU

Autor: Kubu$ (kubuss.no-no-spam_at_go2.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 14:17:54 MET DST

Witam

Mam plyte glowna ASUS P2B i chcialem zaktualizowac bios (nie chce obslugiwac
IrDY), mam wersje 1008, w netu sciagnalem plik z nowym Bx2i1012.awd

Na stronie www.bios.pnet.pl jest przepis jak to zrobic, zmontowalem juz
odpowiednia dyskietke startowa, sciagnalem programik "awdflash.exe" i tu
moze niepewnosc, napisali, ze now bios ma rozszerzenie "bin" a ja mam "awd",
czy wystarczy ze zmienie rozszerzenie czy to juz inny format jest?

Poza tym moze ktos sie orientuje czy ta plyta ma zworke zabezpieczajaca bios
i jakie jeszcze moge miec niespodzianki... pierwszy raz bede probowal
zupdatowac bios i mam cykora, nie chce skopac nic bo kompa potrzebuje do
pracy a nie usmiecha mi sie jazda po serwisach.

Moze jest ktos z Warszawy kto mi to wykona za niewielka oplata a ja bede
pewny, ze wszystko potem bedzie dzialalo

Pozdrawiam
Kubu$