Re: Epox 8RDA+, zintegrowany dzwiek i kika watpliwosci

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 13:54:43 MET DST

/ciach/

> [...]
> rozczarowany i w tej sytuacji, chyba doradzę jednak płytę ABIT NF7, której
> cena nie odbiega znacząco od ceny epoxa, a następnie kupno jakiegoś SB
> live-a, tym bardziej, że zintegrowana dźwiękówka, w pewnym stopniu zapewne
> obniża wydajność systemu, a właściwie jedynym argumentem, za zakupem epoxa
> był jak mi się wydawało znakomity dźwięk (inne funkcje mostka południowego
> MCP-T, których nie posiada MCP, są mi raczej zbędne). A co o jakości
dźwięku
> płynącego z omawianej zintegrowanej dźwiękówki sądzą użytkownicy tego
Epoxa?
> Pytanie to kieruje głównie do grupowiczów, którzy mieli do czynienia
również
> z dźwiękówkami z trochę wyższej półki jak SB Live! or something like that.

mam abita ale na takim samym ja epox DAC. Miodnosc sounstorma zastala
faktycznie nadszarpnieta zainstalowanie przetwornikow o niezbyt
zachwycajacej charakterystyce. chyba tylko 1 plyta miala instalowane jakie
cuda i na niej bylu te zajebliwe testy. niemniej dzwiek jest bardzo dobry,
wiekszosc osob uwaza ze jest na poziomie audigy 1 z czym osobiscie sie
zgadzam (mam porownanie z sb5.1) wszystko to kwestia glosnikow tak naprawde.

ustawien jest wystarczajaco duzo, da sie dostroic barwe dzwieku bardzo
dokladnie.
roznice w wydajnosci sa minimalene i dotyczy to raczej starszych gier. nie
widze zadnej roznicy w jakosci grafiki/fps czy to na ss czy sblive!
bo roznice rzedu 2-3 fps na 50 fps to chyba zadne roznice?? :) starsze girki
maja podobniez momenty lekkiego "szrpniecia" ale nie przeszkadza to zabardzo
i nie powodje znacznego dyskomfortu.

co do szczegolow to zapraszam na http://forum.tweak.pl/viewtopic.php?t=26241
gdzie masz prawie 1000 wypowiedzi o tej plysie w tym rowniez o kodeku
dzwiekowym.

swoja droga polecam abita ;)

mosciak