Re: TV-out i problem

Autor: Artur Starz (artur_at_mail.argos1.com.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 01:27:29 MET DST

Witam!

> a dokladniej chodzi wlaczenie uzadzenia pelnoekranowego w sterowaniu
> peloekranowym odzwierciedlaniem wideo, wszystko mozesz przeczytac na
> stronach nvidii ... ehhh, ale po co .... nie.. lepiej przelaczac sobie
> obraz ... i moze powiesz jeszcze ze rozdzielczosc zmieniales do tego ...
bo
> na pulpicie miales wieksza :D

Nie nic nie zmieniałem - rozdzielczość jest taka sama - chodziło tylko o to
żeby zmienić ustawienie NTSC-M na PAL-B - NA nowym zainstalowanym XP od
razu wykrył ten NTSC-M mimo że z systemu na 2 HDD też z XP widzi normalnie
PAL-B....

Może i pisze.... ale nie o to przełączanie mi chodzi - to mi nie
przeszkadza - i tak muszę rozkładac kable przez pół mieszkania i jak raz na
tydzień przełączę to mi nie przeszkadza - jakbym miał to na stałe podłączone
to i owszem.....
Ale nie o to pytałem - pytałem o to gdzie i jak zmienić ten NTSC na PAL - w
żabnych opcjach tego nie miałem - dopiero po odpaleniu systemu na świeżo i
kombinacji
 z podłaczonym kablem ale bez opcji nview i klonowanie można było to
przestawić...

Jak wiesz jak zrobić żeby bez podłaczonego kabla SVHS ustawić tak żebym
normalnie miał obraz 1024x760 na panelu LCD
a jak włączę kabel do SVHS i telewizora to żebym miał klonowianie obrazu i
na telewizorze oraz panelu jednocześnie chodziły mi aviki to chętnie poznam
rozwiązanie

Pozdrawiam
Artur Starz