Re: TV-out i problem

Autor: iKe (ike_at_o2.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 03:14:50 MET DST

Użytkownik "siwyy" <siwyy_at_gadka.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Argos" <artur_at_mail.argos1.com.pl> napisał w wiadomości
> oglądać
>
> Nie trzeba przelaczac tych ekranow zeby ogladac film na TV. Trzeba
poprostu
> raz a dobrze ustawic wszystko, uzyc czego trzeba i pozniej wystarczy tylko
> kliknac w ikonke filmu zeby sobie go ogladac na TV i to pelnoekranowo. Bez
> zadnego meczacego przelaczania.

> mi
> może
>
> Recznie zmien, przeciez cudów ni ma - jak na jednym systemie dziala to na
> drugim tez powinno.

a dokladniej chodzi wlaczenie uzadzenia pelnoekranowego w sterowaniu
peloekranowym odzwierciedlaniem wideo, wszystko mozesz przeczytac na
stronach nvidii ... ehhh, ale po co .... nie.. lepiej przelaczac sobie
obraz ... i moze powiesz jeszcze ze rozdzielczosc zmieniales do tego ... bo
na pulpicie miales wieksza :D
pozdr
iKe