Re: Kupiłem Chieftec'a i też jestem happy :-)

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 00:12:05 MET DST

Użytkownik "sesam" <sesam22_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Posiada tylko jeden wentylatorek, więc nie jest taki głośny, jak ponoć
model
> z dwoma wentylatorami. Fakt, po rozgrzaniu jego obroty to ok. 2000 rpm i
> staje się słyszalny,

Ja do swojego Chiefteca 360W jednofanowego wlutowalem wentylator PAPST
8412NGL i jest teraz znacznie ciszej i przyjemniejszy dzwiek (poprzednio byl
nierownomierny, bo fabryczny wiatrak mial lozyska kulkowe).
Gdy rozkrecilem zasilacz w srodku wykonanie az takie dobre nie jest. Troche
niechlujnie powklejane elementy, nawet urwalem kawalek nadmiarowego
plastiku, ktory sie przykleil przy produkcji.
Oczywiscie az tak zle nie bylo, ale pierwsze wrazenie bylo takie, ze sie
troche zawiodlem na wnetrzu. No i oczywiscie zawiodlem sie na wiatraku, ale
juz go wymienilem i jestem zadowolony.

Wojtek