Re: Kupiłem Chieftec'a i też jestem happy :-)

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Thu 19 Jun 2003 - 06:55:22 MET DST

In article <bcqnn6$1nh5$1_at_foka1.acn.pl>, Wojtas wrote:

> Ja do swojego Chiefteca 360W jednofanowego wlutowalem wentylator PAPST
> 8412NGL i jest teraz znacznie ciszej i przyjemniejszy dzwiek (poprzednio byl
> nierownomierny, bo fabryczny wiatrak mial lozyska kulkowe).

Gdzie kupiłeś ten wentylator i za ile? Mnie też coraz bardziej wkurzają
świsty z mojego Chiefteca. Włożyli jakieś szmelcowe wentylatory, nawet przy
malutkich obrotach świszczą i nierównomiernie cykają, zmniejszyłem napięcie
do niecałych 5V, w ogóle nie słychać szumu powietrza, ale słychać te
szelesty i cykania. Za te wentylatory zasilacz ma wielkiego minusa. Ale cały
czas wmawiam sobie, że warto było wydać 259zł plus 23 za przesyłkę :)

Paweł