Re: Jaki HDD 120GB?

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 14:26:09 MET DST

Larus wrote:
> Indywiduum zwane *Flashi*, w wiadomości
> <bcpivt$5pp$1_at_atlantis.news.tpi.pl> wyprodukowało:

> Ja nie mam Caviara.

no to cholera nawet chyba nie wiesz o czym piszesz :) albo ten ktorego
miales w rekach byl walniety :)

> A stworzyłeś odpowiednie warunki testowe ?
>
> Wiadomo, że jeśli będziesz miał jakikolwiek wentyl > 3000rpm, to
> będziesz miał generalnie w d*** głośność dysku :-))))
>
> Ale nie to o przecież chodzi.

Hmmm mam durona na 650 wiatrak nieslyszalny bo skrecony do obrotow tak
malych ze plyta ich nie czyta :)
Zasilacz wyciagniety poza obudowe tez go nie slychac
Ogolnie komp jest tak cichy ze przez jakis czas nie moglem sie do tego
przyzwyczaic i wchodzac do pokoju myslalem ze jest wylaczony :)