Re: Jaki HDD 120GB?

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 15:05:32 MET DST

Indywiduum zwane *Flashi*, w wiadomości
<bcplnn$msu$1_at_atlantis.news.tpi.pl> wyprodukowało:

> no to cholera nawet chyba nie wiesz o czym piszesz :) albo ten ktorego
> miales w rekach byl walniety :)

Niestety wiem. I nie to nie był jeden egzemplarz ...

> Hmmm mam durona na 650 wiatrak nieslyszalny bo skrecony do obrotow tak
> malych ze plyta ich nie czyta :)

Hmm.

> Zasilacz wyciagniety poza obudowe tez go nie slychac
> Ogolnie komp jest tak cichy ze przez jakis czas nie moglem sie do tego
> przyzwyczaic i wchodzac do pokoju myslalem ze jest wylaczony :)

To dziwna sprawa :-) Na pewno masz Caviara JB ? :-)))

Powtarzam jeszcze raz. Jako, że uwielbiam ciszę przy kompie, testowałem
praktycnzie wszystkie dyski pod tym względem i niestety Caviar nie miał
sobie równych (oprócz starych IBM'ów).

Musisz mieć po prostu inną tolerancję ciszy.

Ps. Miałeś okazję słuchać Barracud 4 lub 5 ?

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus_at_mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"