Re: Jaki HDD 120GB?

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 14:09:05 MET DST

Indywiduum zwane *kermeet*, w wiadomości
<Xns939E8B270313vrpluspocztaDOTonetD_at_127.0.0.1> wyprodukowało:

> jak głośno się obracają te talerze? Głośniej od tych w Barracuda III, którą

Pewnie porównywalnie ...

> pytam, bo wydaje mi się, że niektórzy trochę przesadzają, jeśli chodzi o
> hałas WD (zwłaszcza dla typowego usera - głośne wiatraki w kompie), a

Ja nigdy nie patrzę względnie, bo jeśli ktoś ma na procku Deltę 7000rpm,
no nawet dysk SCSI 15000rpm będzie dla niego niesłyszalny, tylko czy to
coś mówi nam o realnej głośności dysku ? Nie.

> trzyletnia gwarancja to jest jednak coś (IMO) godnego uwagi...

Zgadza się ! I w zasadzie jest to jedyny argument Caviara ... (ale mocny).

> Sam będę niedługo kupował dysk i będzie to na 100% WD, tylko ze względu na
> gwarancję (nie wiem jeszcze tylko czy 80GB czy 120).

Otóż to.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus_at_mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"