Re: Jaki HDD 120GB?

Autor: kermeet (vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 13:39:56 MET DST

"Michal K." <bruneros_at_o2.pl> wrote in

> i nie chodzi tu o glosnosc generowana przez prace glowic,
> tylko przez szum "obrotowy" talerzy...

jak głośno się obracają te talerze? Głośniej od tych w Barracuda III, którą
mam teraz (i gdzie taki hałas zupełnie mi nie przeszkadza)? Kompa mam
wyciszonego, nie na 100%, ale słychać tylko cichutki szum wiatraczków,
całkiem przyjemny i zupełnie (mi) nie przeszkadzający nawet w nocy.

pytam, bo wydaje mi się, że niektórzy trochę przesadzają, jeśli chodzi o
hałas WD (zwłaszcza dla typowego usera - głośne wiatraki w kompie), a
trzyletnia gwarancja to jest jednak coś (IMO) godnego uwagi...

Sam będę niedługo kupował dysk i będzie to na 100% WD, tylko ze względu na
gwarancję (nie wiem jeszcze tylko czy 80GB czy 120).

pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |