Re: TV OUT w GF 4 mx440 - help me

Autor: siwyy (siwyy_at_gadka.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 18:40:32 MET DST

Użytkownik "Mirron" <kico_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam.

Witam

> Już tutaj kiedyś poruszałem ten problem, ale niestety nadal go nie
> rozwiązałem. Chodzi o podłączenie TV do karty GF 4 mx440 u kolezki.
> Rzecz sie dzieje w systemie win98 se, zainstalowałem driverki 41.09 bo
> takie poradziliście ale za cholere nie moge nigdzie znaleźć opcji
> klonowania.

Panel sterowania - ekran - ustawienia - zaawansowane - zakladka GeForce4 MX
440 -
- rozwijane menu po lewej - nView Display mode (pierwsze w rozwijanym menu)
i tam sobie wlaczasz klonowanie.

> Odpalałem tez samego kompa z podłączonym TV i też nic. Telewizora też nie
> wykrywa. Co jest grane?

Hm. A gdzie szukales tego telewizora w windzie ?

> Dodam jeszcze że TV jest podłączony przez cinche, aczkolwiek bezpośrednio
> katry jest przejściówka na cincha...

To podlacz przez ta przejsciowke tego cincha.

pozdrawiam
siwyy