TV OUT w GF 4 mx440 - help me

Autor: Mirron (kico_at_poczta.fm)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 00:32:35 MET DST

Witam.
Już tutaj kiedyś poruszałem ten problem, ale niestety nadal go nie
rozwiązałem. Chodzi o podłączenie TV do karty GF 4 mx440 u kolezki.
Rzecz sie dzieje w systemie win98 se, zainstalowałem driverki 41.09 bo
takie poradziliście ale za cholere nie moge nigdzie znaleźć opcji
klonowania.
Odpalałem tez samego kompa z podłączonym TV i też nic. Telewizora też nie
wykrywa. Co jest grane?
Jakby mi ktoś mógł napisac jakiś manual "step by step" to byłbym wdzięczny.
I gdzie znaleźć to klonowanie - doinstalowuje sie coś czy jak? Jakby mi ktoś
ścieżke podał... to też byłbym happy.

Dodam jeszcze że TV jest podłączony przez cinche, aczkolwiek bezpośrednio z
katry jest przejściówka na cincha...