problem z kompem i Hp na usb

Autor: P|eszczoH (adamlt_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 18:43:23 MET DST

Czesc.

problem:
nowy komputer precyzyjnie złożony testowany chodzący
przy podłączeniu kombajnu HP fax drukarka zaczyna wieszac sie
przy uruchamianiu na logo producenta plyty glownej i stoi , nie daje sie
wylaczyc z guzika itp.

sprzet to:
pentium 4 2,4 GHz
512MB RAM
płyta Clayton 296 .... tu jakas reszta nazwy ktorej teraz nie mam pod reka.
do tego wnetrza dochodzi dysk WD 40 GB, cdrom liteon i nagrywarka LG
karta sieciowa ovis link oraz GF4 mx 440.

sprzet po zlozeniu chodzil jak burza WIN XP SP1 PL bez problemu sie
zainstalowal,
do tego OFFICE XP i COREL 9- wszystko orginalne licencjonowane.
obciazany byl procek roznymi testami
odpalane benchmarki
system works 2003 inne testy i nic nie wykazuje bledow.
sprawdzony byl ram

wymieniane podzespoly: zasilacz, plyta glowna na nowa,
procek na nowke, ram.

komputer zostal praktycznie wymieniony na nowy jesli chodzi o jego glowne
podzespoly,
chodzil 24h pod testami , byl ostro katowany, do tego dochodzily testy
niespodziewanego wylaczania np podczas startu biosu czy startu systemu
i chociaz jeden raz nie pojawil sie problem startu komputera i zatrzymania
na logo producenta.

komp pojechal na miejsce przeznaczenia, pierwszy start po podlaczeniu
wszystkiego i stoi na tym logo.
no to zaczelo sie szukanie po peryferiach. okazalo sie ze jesli wlaczony
jest kombajn HP
to sprzet staje, jak sie go wylaczy/odlaczy to komp sie uruchamia.
podlaczenie do roznych gniazdek elektrycznych nic nie zmienia, bo sprawdzone
podlaczenie do tych samych listew i tez sie wiesza, to co istotne to kombajn
HP ma osobne zasilanie, a jest podlaczony przez USB - innego wtyku brak.

po 24h pracy z HP komp zaczal swirowac, zawiesil sie na jakiejs aplikacji,
wylaczono urzadzenie HP, wlaczono kompa a on stanal na logo producenta...
poraz kolejny go odpalono wstal i przy jakiejkolwiek aplikacji sie
wiesza....

HP jest na USB jak pisalem ale USB nie jest uwalone, bo na drugim porcie
chodzi USB drukarka epsona laserowa kolorowa i nic sie nie dzieje.

Czy ktos ma jakies pomysly co sie dzieje ?
komp praktycznie zmieniony, a dzieja sie te same jaja,
wszystko wskazuje mi na uwalone urzadzenie HP
ale odkad ten komp stanal po odlaczeniu tego HP to ja juz nie mam pojecia co
jest.
HP i problem z nim uwala sprzet czy jak ??

pozdrawiam