Re: Athlon 1700+ czy Celeron 2000?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 11:21:12 MET DST

In article <bcmlv5$4e7$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>, Adams wrote:

> Oczywisce masz racje z Baracuda, zasilacze etc.
> reszta to byly moje uwagi o ktore zreszta prosiles :-))

Wszystkie uwagi są bardzo cenne i niektóre z nich uwzględnię :)

> Cichaczem dopisze, ze DVD to ostatnio
> standard nie tylko dla nowych plyt muzycznych,
> ale rozmaitych instalacji, dokumentacji, szkolen itp itd,
> w zasadzie CD-Rom jako taki zostal wyparty.

Właśnie dlatego zastanawiam się, czy mu nie polecić takiego Combo. Ponoć to
nie jest zbyt trwałe, tak przynajmniej czytałem, ale jak się używa raz na
rok (pewnie tak to będzie wykorzystywane, jeśli nie rzadziej), to chyba
powinno na długo wystarczyć.

Paweł