Re: Athlon 1700+ czy Celeron 2000?

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 11:09:45 MET DST

Użytkownik "Paweł Paroń" <pawelp_at_freeland.lublin.pl> napisał w wiadomości

Witam.

> Chodzi nie tyle o zasilacz "full wypas", co o niezawodny, jak najcichszy,
> ten z dwoma wentylatorami ma taką zaletę, że wciąga powietrze od strony
> procesora, no i dwa wentylatory są bardziej niezawodne niż jeden. Według
> mało wiarygodnych plotek internetowych, wersja "dual fan" jest cichsza niż
> taki z jednym wiatrakiem, nie mogę tego sam sprawdzić, więc zaufam tym
> doniesieniom.

Podsumuje.
Oczywisce masz racje z Baracuda, zasilacze etc.
reszta to byly moje uwagi o ktore zreszta prosiles :-))

> Też o tym pomyślałem.

Cichaczem dopisze, ze DVD to ostatnio
standard nie tylko dla nowych plyt muzycznych,
ale rozmaitych instalacji, dokumentacji, szkolen itp itd,
w zasadzie CD-Rom jako taki zostal wyparty.

> A co ma lan do monitora? Zwłaszcza, jak służy tylko do połączenia z
> internetem, przez modem 512kbps?
>Zintegrowana grafika jest OK do wszystkiego
>oprócz gier.

Nie jest tak zle, obecne zintegrowane grafiki to calkiem
dobrem grafiki i od razu na DDRam :)),
 jedynie co mnie osobiscie w nich brakuje
do pelni szczescia to wyjscie TV-out, a tak
sa zupelnie dobre.

pozdrawiam
Adams