Re: Athlon 1700+ czy Celeron 2000?

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 09:46:23 MET DST

Użytkownik "Paweł Paroń" <pawelp_at_freeland.lublin.pl> napisał w wiadomości
Witam.

> Komputer będzie służył do pisania i internetu, może czasem jakiś film. Co
> sądzicie o takim zestawie:
>
> - płyta + procesor - j/w, czyli jeszcze do ustalenia
> - 512MB RAM

W zintegrowanych plytach malo mialem do czynienia
z AMD, za to wiecej na Intelu.
Na uwage zasluguja plyty na Intelu 845G, czesto
posiadaja dodatkowy wolny slot AGP, wydajnoscia
to nie grzeszy.
Natomiast co do AMD, to faktycznie lepiej jest
postawic plyte na min. VIA266B+ GF4SE/DDR+TVout
wyjdzie przyzwoicie, a chlop bedzie zadowolony.

RAM musisz dobrac do plyty i profesora. Wiec tu nie
ma o czym gadac :-))

> - 40GB Barracuda

Ja bym te Barracude wymienil na inny dysk z 8MB cachem.
40 Barracuda IMHO to nie jest dobry pomysl przy aktualnych cenach.

> - obudowa ostatnia z tej serii: http://www.chieftec.pl/colorMX.htm , ale
> z zasilaczem 360W "dual fan" (wiem już, że to nie jest supercichy
zasilacz,
> ale chyba i tak nic cichszego od nowości się nie znajdzie)

Tzn do tego co potrzebujesz (zintegrowana grafika+lan) to zasilacz
nie musi byc full wypas, to IMHO, troche na odwrot robisz, ale to jest
twoj wybor.

> - jakaś nagrywarka

Jakas dobra, a jak ma byc tylko jakas, to moze byc
combo z DVD.

> - dobry LCD 17-18" (ale to sam sobie wybierze)

Dobry LCD 17-18 to dobra cena, przypuszczam ze
caly komp bedzie kosztowal tyle ile sam LCD,
dlatego troche mnie dziwi ta zintegrowana grafika i lan,
niemniej uwazam, ze kazdy ma wlasne zdanie
na temat konfiguracji, i szanuje Twoj wybor :-))

pozdrawiam
Adams