Re: radeon 9100

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 09:49:52 MET DST

> Chyba zle zauwazyles, naja byc 4 z jednej i 4 z drugiej strony aby byl 128
> bit. Z drugiej strony sa one symetrycznie (pokrywaja sie).

ależ MAYDAY właśnie pisze że kostki są tylko z jednej strony no nie?

co do testów to raczej bym im nie ufał.. natomiast zastanawiające jest że
wyniki w 3DMarku są takie jak dla 128bit.. ja mam w 3DMarku na
standardowych ustawieniach około 9200.. karta Sapphire 9100, procek AXP
1700+@2400+(12*166)

PZDR
Shaman