Re: hyper-threading

Autor: ryba (ryba_at_bicom.pl)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 23:21:05 MET DST

> Ostatnio byłem na spotkanu Intela i Microsoftu. Na razie technologia HT ma
> zastosowanie w bardzo niewielu aplikacjach. Microsoft zoptymalizował SQL
> SERVER 2000,WIN XP - gdzie procek fizyczny jest widziany jako dwie
logiczne
> jednostki,a z graficznych aplikacji to na razie adobe photoshop może
posilić
> się technologią HT. Dlatego naprawde trzeba się zastanowić nad wydaniem
kupy
> kasy na P4HT. Nie wiem czy lepszym rozwiązaniem nie jest płyta 2
> [...]

dzieki za te uwagi. w zasadzie zdaje sobie sprawe z tego, ze ht dopiero
wchodzi, i jest wspierane tylko przez wspomniane aplikacje (zarowno xp, jak
i photoshop beda w uzyciu). ale poniewaz ceny zdaja sie byc porownywalne z i
bez HT, to dlaczego nie? (chyba, ze jestem w cenowym bledzie).
pozdrawiam,
ryba