Re: hyper-threading

Autor: ryba (ryba_at_bicom.pl)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 23:16:49 MET DST

> Witam!
> Szczerze? PIV to hmmm, dziadostwo... tj: nie żebym Cię odwodził od zakupu
> sprzętu za ponad 1000zł bo ktoś się ucieszy, ale szczerze mówiąc to kompy
> oparte, np: na P4 2,8GHz (+1024rambus+płyta asus) działają wolniej (mają
> gorsze wyniki) w 3Dmark'u 2001 niż np: AMD Athlno XP 3000+
> (+1024ddr400+płyta epox 8RDA), a en amd jest wolniejszy i to dużo od P4...
> także jeżeli chcesz trochę zaoszczędzić to polecam AMD:) (chociaż p4 jest
> chyba lepszy jeżeli chodzi o serwery)

witam,
amd akurat nie biore pod uwage. wszyscy znajomi maja najrozniejsze problemy
ze swoimi. natomiast wszystkie pIII i p4, ktore znam, dzialaja bez zarzutu.
sam pracuje na intelu i plycie asus'a, i nie zamienilbym tego na nic innego
(bywa, ze lepiej sobie radzi moj komp, niz wiele teoretycznie szybszych).
nie wiem takze, czy posluzyles sie generalizacja na temat plyt asusa, ale
model, ktory wspomnialem, akurat calkiem niezle wypada w testach.
takze dziekuje za rady oczywiscie, ale amd odpada.
pozdrawiam,
ryba