Dysk na gwarancji-zlikwidowany sklep???

Autor: Paweł Kulesza (roki-kulesza_at_wp.pl)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 01:23:25 MET DST

Witam kupilem poltora roku dysk Samsunga 40gb na trzyletniej gwarancji.
Gwarancje mam do pazdiernika 2004r a dysk mi szwankuje. Sklep gdzie
kupowalem dysk niestety juz nie istnieje i gdzie moge sie udac??Czy moze
bhezposrednio do serwisu samsunga??Ewentualnie czy ktos wie czy jest takowe
w Częstochowie. Dodam tylko, ze nie mam zadnej karty gwarancyjnej na ten
dysk bo nigdy w sklepach nie daja jedynie sticker naklejony na dysku mowi o
gwarancji.Z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam.