Re: Dwa monitory do jednego kompa - jak?

Autor: maruda (maruda_smurf_at_gdynia.mm.pl)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 01:04:05 MET DST

15.06.2003 22:26, persona, tytułująca się 'macminer', zechciała zauważyć:
> Usiłuję podłączyć dwa monitory do jednego kompa (najważniejszy cel: na
> jednym pracować w edytorze tekstu, na drugim mieć wszelkie programy
> pomocnicze typu encyklopedie, teksty źródłowe itp). Dysponuję ATI Radeon
> 7000, który ma wbudowaną obsługę 2 monitorów, ewentualnie dodatkową
> kartą na PCI (S3 Trio 64+). Niestety monitory mam bardzo różne:
> prościutki monochromatyczny Proview 9" (taki jak przy kasach w
> supermarketach) oraz MAG 786FD (17").
>
> Próbowałem już wszystkie możliwe konfiguracje (Win 98SE, Win2000, Linux,
> [...]

Ciekawa sprawa. Dysponuję tą samą kartą ATI i wystarcza. Kolejność wyjść
jest zazwyczaj mało istotna. Radzę zacząć do zainstalowania DirectX 9.0
i ściągnięcia najnowszego Catalysta i Control Panela z www.ati.com.

Następnie podłączasz MAG-a i konfigurujesz. Wyłączasz komputer,
podpinasz Proview, włączasz i wszystko powinno grać tzn. swiecić.

W obsłudze wielu monitorów można zrezygnować z użycia informacji DDC dla
konkretnego egzemplarza. Pracuję pod Win2K.