Re: Dysk na gwarancji-zlikwidowany sklep???

Autor: Macca (macca.macca_at_poczta.fm)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 09:52:25 MET DST

> bhezposrednio do serwisu samsunga??Ewentualnie czy ktos wie czy jest
takowe
> w Częstochowie. Dodam tylko, ze nie mam zadnej karty gwarancyjnej na ten
> dysk bo nigdy w sklepach nie daja jedynie sticker naklejony na dysku mowi
> gwarancji.Z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam.

Wydaje mi się że w Czewie Samsung jest z LG niedaleko trójkąta(KP) chociaż
na gwarancji
widzę że jednak Sony tam ul.Sikorskiego 4/6 tam jest możesz ew.próbować
oddać sprzęt
do hurtowni z której pochodzi, jeśli wiesz to jest ona na sitku a oni
ew.wyślą do importera-producenta.
Ja bym tak próbował chociaż nie gwarantuje sukcesu ale spróbować chyba
musisz :)

Pozdr.