Re: Amd XP 2600+

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 20:43:12 MET DST

In news:bcido3$jm0$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl> typed:
> No coz moze to sie tyczy starych kart. Ale nigdy nie slyszalemotym co
> mowisz. Poczytaj sobie na stronach producentow plyt glownych. Gdyby
> wartosc 66MHz miala byc stala to nie stworzono by mozliwosci
> podkrecenia. AGP to nie PCI. Moj Radek chodzi bez problemu nawet na

podkrecasz karte graficzna uzywajac agp?

> agp 100 przy fsb 200. A roznica w wydajnosci olbzymia. W 3dmarku 2001

gratuluje wytrwalosci

> przy animacji z drzewkami przed podkreceniem strasznie rwalo kolo 25
> fps a teraz chodzi plynnie kolo 40 fps. I nie ma wrazenie ze komp

i agp 100Mhz to sprawilo?!

> dlawi sie grafika. A co najwazniejsze temperatura jest taka sama jak
> przed podkreceniem, co mnie bardzo zdiwilo.

pomiedzy agpx2 a agpx4,x8 nie ma prawie ze roznicy, podobnie prawie nic
nie da 'podkrecenie' agp, jedna z glownych zalet plyt na nforce2 jest
stale taktowanie pci i mozliwosc ustawienia taktowania agp 'na sztywno'

a temperatura bedzie taka sama bo karta raczej chodzi tak samo... ew.
jezeli za bardzo zwiekszysz 'driving force' to mozna ja spalic - ale
przed tem nie bedzie sie wiecej nagrzewac

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -