Re: Amd XP 2600+

Autor: Szymon Wróblewski (simw_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 22:49:57 MET DST

> No coz moze to sie tyczy starych kart. Ale nigdy nie slyszalemotym co
> mowisz.
Polecam archiwum grup pl.rec.gry.komputerowe.sprzet i pl.com.pecet :))

>Poczytaj sobie na stronach producentow plyt glownych.
Gdybybysmy lykali wszystko co podaja na tych "stronach" to trzebabyloby
zmieniac kompa raz w miesiacu.

> wartosc 66MHz miala byc stala to nie stworzono by mozliwosci podkrecenia.
> AGP to nie PCI. Moj Radek chodzi bez problemu nawet na agp 100 przy fsb
> 200. A roznica w wydajnosci olbzymia.
Najpierw piszesz ze roznica w 3dmarku jest o 300 punktow, a teraz twierdzisz
ze roznica jest kolosalna (no chyba ze wczesniej miales wynik wyjsciowy ok
500:))
Mam nadzieje ze kiedys wyleczysz sie z "numerologii" (mam nadzieje, ze nie
wtedy
 gdy Ci cos "poleci" :)).
Pozdrowienia
Simon