Re: Amd XP 2600+

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 20:25:17 MET DST

> agp powinno byc zawsze 66Mhz, podobnie jak PCI 33Mhz przy
> 100,133,166,200 FSB, niektore starsze karty sypaly sie prz 83, nowsze
> tez maja do tego prawo...

No coz moze to sie tyczy starych kart. Ale nigdy nie slyszalemotym co
mowisz. Poczytaj sobie na stronach producentow plyt glownych. Gdyby wartosc
66MHz miala byc stala to nie stworzono by mozliwosci podkrecenia. AGP to nie
PCI. Moj Radek chodzi bez problemu nawet na agp 100 przy fsb 200. A roznica
w wydajnosci olbzymia. W 3dmarku 2001 przy animacji z drzewkami przed
podkreceniem strasznie rwalo kolo 25 fps a teraz chodzi plynnie kolo 40 fps.
I nie ma wrazenie ze komp dlawi sie grafika. A co najwazniejsze temperatura
jest taka sama jak przed podkreceniem, co mnie bardzo zdiwilo.