Re: Titan D5TB konta Spire Falcon Rock II

Autor: sesam (sesam22_at_interia.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 10:13:47 MET DST

Użytkownik "Paweł Paroń" <pawelp_at_freeland.lublin.pl> napisał w wiadomości

> On jest cichy, ale jak przełączysz wentylator na 5V. Ale wtedy za słabo
> chłodzi, tzn. nadaje się np. do Athlona 1600+, puszczonego na 1000MHz
(jakiś

Titan

> Na grupach krąży wiele mitów, m.in. ten o "cichym Titanie", przez to
> straciłeś już trochę forsy (i ja też). Wentylator przy 2500 obrotów będzie
> raczej głośny, a nie cichy. Nawet, jeśli sam wentylator jest cichy, gdy go
> podłączysz do zasilania i trzymasz w ręce, to po założeniu na radiator
> będziesz słyszał szczególnie cicho, a przynajmniej nie za 48zł.
>
> Paweł
>
> ps. zasilacz Chieftec, który niedawno kupiłem, też miał być "cichy", a
nawet
> "bezgłośny", a tu d*pa blada. Ludzie mają bardzo różne wyobrażenia o tym,
> [...]

Wentylator czyściłem, smarowałem, ale nadal jest głośny. Wcześniej miałem
zwolnione obroty z 3200 na ok. 2500, ale komputer stojac w biurku mocno się
grzał, tzn. temp. procesora dochodziła do 55, a nie wiem jak dokładny jest
to pomiar, gdyż jest to płyta ECS K7VZA. Speedfan tylko pokazuje prędkość,
lecz nie ma możlwiości jej regulacji, a szkoda :(
Może warto kupić tylko cichy wentylator, a nie cały zestaw? Zna ktoś taki
cooler? Może Zalmana?

Czytałem Twój post o Chieftec'u i chcę kupić też dobry zasilacz, ale
myslałem o tym za 199 pln jedno wentylatorowym i pasywnym FPC, skoro dwu
wentylatorowy jest głośny

Krzysiek