Re: Avermedia TV Studio... rok walki :(

Autor: Adam Stawiszyński (Adam_Stawiszynski_at_poczta_pulapka_na_spam_.fm)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 14:44:08 MET DST

Użytkownik "Tomek Głowacki" <tomek@_wywalto_pseinfo.pl> napisał w wiadomości
news:bcceg4$nsf$1_at_mex.pseinfo.pl...
> Z grubsza rok temu kupiłem sobie kartę TV: AVermedia TV Studio Stereo
> Nicam z radiem.
(ciach)
> mam chipset KT266A... czy to wina własnie tego?
(ciach)
> Czy jest szansa że karty na BT8x8 będą KIEDYKOLWIEK działać poprawnie?

Mam od 3 lat Avermedia TVPhone w/VCR na BT8x8, chipset KT266A (wcześniej
KT133 i MVP3) i od jakiegoś czasu (jak nauczyłem się, że tuner musi mieć
przerwanie tylko dla siebie) żadnych problemów (zwiech, restartów i takich
tam). Pracował prawidłowo i w windowsie 98, i w 2000, pod oprogramowaniem
avera, i pod borgiem 2.55, zawsze na firmowych sterownikach. Więc może
sprawdź przerwania, poprzekładaj kartę między slotami PCI, ściągnij
najnowsze oprogramowanie od Avera, ustaw w biosie parametry standardowe
(Load Bios Defaults). Co do dźwięku - niestety nie mogę pomóc, ale może w
międzyczasie problem też się rozwiąże.

Pozdrawiam i życzę powodzenia

Adam.