Re: Avermedia TV Studio... rok walki :(

Autor: Tomek Głowacki (tomek_at__wywalto_pseinfo.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 16:15:46 MET DST

Adam Stawiszyński wrote:

> Mam od 3 lat Avermedia TVPhone w/VCR na BT8x8, chipset KT266A (wcześniej
> KT133 i MVP3) i od jakiegoś czasu (jak nauczyłem się, że tuner musi mieć
> przerwanie tylko dla siebie) żadnych problemów (zwiech, restartów i takich
> tam). Pracował prawidłowo i w windowsie 98, i w 2000, pod oprogramowaniem
> avera, i pod borgiem 2.55, zawsze na firmowych sterownikach. Więc może
> sprawdź przerwania, poprzekładaj kartę między slotami PCI, ściągnij
> najnowsze oprogramowanie od Avera, ustaw w biosie parametry standardowe
> (Load Bios Defaults). Co do dźwięku - niestety nie mogę pomóc, ale może w
> [...]

Kartę przekładałem w slotach ładne kilkanaście razy... teraz , siedzi w
drugim od AGP slocie nie powoduje żadnych konfliktów. Jest to jedyne
dobre ustawienie, na innych gryzła się najczęściej z kontrolerem dysku -
efekty były bardzo dziwne.

Co do sterowników firmowych, nie chciały dobrze działać podczas
zgrywania obrazu, zazwyczaj albo nic się nie nagrywało (źródłem było
NTSC) albo w jakiejś koszmarnej jakości - zupełne nieporozumienie.

Pozdrawiam,
Tomek