Re: Cichy wentylator na ATHLONA 1800@2200 w rozsadnej cenie

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 14:48:48 MET DST

Użytkownik "Marcin" <czajson_at_hoga.pl> napisał w wiadomości

> Czytaj mi z rąk: patrz na temat > gdzie tam jest water cooling??

Chce przy tym spac, no to WC bedzie lepszy niz jakikolwiek AC. To, ze
sam wentyl jest cichy nie daje jednoznacznej odpowiedzi, ze bedzie cicho
chodzil w obudowie.

> A wspomniałeś o zbiorniczku na wodę, który nie jest zbyt poręczny? Ja
na
> przykład często kompa gdzieś ze sobą wożę jak wyjeżdżam na dłużej.
Nawet na
> wiatraczkach da się kompa wyciszyć za grosze do poziomu prawie
> niesłyszalnego (czyt. nie mającego wpływu na jakikolwiek dyskomfort)

Tak? To moze sproboj np z zalmanem calym z Cu przenosic kompa, mojemu
kumplowi urwaly sie zaczepy podczas przenoszenia i polamalo karte
graficzna. Do przenoszenia sluza notebooki, a nie zwykle PC. Poza tym
cos za cos. Jak ci przeszkadza to pudelko, to wstaw do obudowy, jak za
duze, to mozna sobie zmienic na mniejsze.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,