Re: Cichy wentylator na ATHLONA 1800@2200 w rozsadnej cenie

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 16:16:11 MET DST

Użytkownik "BQB" <adres_at_anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

> Tak? To moze sproboj np z zalmanem calym z Cu przenosic kompa, mojemu
> kumplowi urwaly sie zaczepy podczas przenoszenia i polamalo karte
> graficzna. Do przenoszenia sluza notebooki, a nie zwykle PC. Poza tym
> cos za cos. Jak ci przeszkadza to pudelko, to wstaw do obudowy, jak za
> duze, to mozna sobie zmienic na mniejsze.

A kto powiedział o Zalmanie? Czytałeś mój post powyżej? Aluminiowy malutki
CoolerMaster temp w czasie pracy 38-40, do tego regulator obrotów Zalmana,
wiatrak puszczony na 1800-2000rpm i CISZA w nocy. A to wszystko za
niebagatela ok.70zł. To czy jest cicho nie zależy od samego coolera procka
ale również od zasialcza i grafiki. Na zasilaczy jest Arctic Fan TC-1 (20dB)
a na grafie zdjęty wiatrak a założony większy radiator. Ot i cała filozofia
chłodzenia kompa powietrzem.
pozdr
Marcin