Re: Cichy wentylator na ATHLONA 1800@2200 w rozsadnej cenie

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 14:31:48 MET DST

Użytkownik "Paweł Paroń" <pawelp_at_freeland.lublin.pl> napisał w wiadomości

> W porównaniu z naprawdę cichym wentylatorem (180-250zł) to jest tanio, a i
> tak dużo ciszej.

Czytaj mi z rąk: patrz na temat > gdzie tam jest water cooling??

> Nie wymieniasz, tylko dolewasz trochę raz na kilka miesięcy.

A wspomniałeś o zbiorniczku na wodę, który nie jest zbyt poręczny? Ja na
przykład często kompa gdzieś ze sobą wożę jak wyjeżdżam na dłużej. Nawet na
wiatraczkach da się kompa wyciszyć za grosze do poziomu prawie
niesłyszalnego (czyt. nie mającego wpływu na jakikolwiek dyskomfort)

pozdr
Marcin