Re: Wiatrak na procku ma wydmuchiwać czy wdmuchiwać?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 13:22:50 MET DST

Użytkownik "Paweł Paroń" napisał:

> Nie zgodzę się. W dużych serwerach zwykle stosuje
> się nawiew od spodu i wydmuch od góry.

Chyba niezbyt dokładnie rozumiem co masz na myśli? Nawiew z dołu obudowy
(ale z przedniej części - o takim pisałem), czy nawiew zupełnie spod spodu?
Wydmuch z tyłu (tuż pod zasilaczem, ew. nad zasilaczem), czy wydmuch poprzez
otwory w górnej części obudowy?

> Tak jest u mnie we wszystkich maszynach, dużych
> gabarytowo (takich mojego wzrostu, zasilanych z 3 faz).

OK, w takich faktycznie stosuje się różne rozwiązania. Tylko, że jest mały
problem. Takie systemy konstruuje się zazwyczaj bezpośrednio pod konkretne
pomieszczenia w jakich będą pracowały. Takich maszyn nie kupuje się ot tak
po prostu w sklepach.

Pozdrawiam,
Sniper