Re: Temperatura HDD 59 C - za wysoka?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 13:29:27 MET DST

Użytkownik "Latet" napisał:

> Mylisz sie. Na ten dysk dostalem wlasnie 3 lata.

A faktycznie. Umknęło mi, przecież to ten z 8 MB kaszanki.

> Jakie predkosci i temp. osiagal
> ten Samsung 120, o ktorym piszesz?

Temp. nieco powyżej mojej Barracudy ATA IV 80 MB (7200). Ale w sztucznych
warunkach, bo mam w obudowie teraz 6 dysków i całość grzeje się potwornie. A
wydajność? Moim zdaniem zadowalająca do większości zastosowań. Oczywiście do
WD Caviara SE nie było z czym się wychylać, ale średnia wydajność była
niewiele niższa od wspomnianej wyżej Baryłki. Najciekawsze było to, że
Baryłka rozpędza się mocno w początkowych obszarach dysku i na końcu
zwalnia. Samsung pracował z jednolitą wydajnością, przez co w początkowych
obszarach był dużo słabszy od dysków 7200 a na końcu nawet minimalnie
szybszy.

Pozdrawiam,
Sniper